[linux] Omninas om zeep? Console gezocht

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Wo Jul 11 17:50:33 CEST 2018

On 11 July 2018 5:36:56 pm Gijs Hillenius <gijs op hillenius.net> wrote:

> Heb je Geert's meest-recente advies (test) gedaan? Heb je eenmaal
> verbinding met de Omninas, dan is deze vast nog te redden.

ja zeker. En screen/minicom werken, en ik zie op de usb-ttl convertor twee
lampjes knipperen als ik tx en rx direct verbind. Als ik tx-tx en rx-rx
verbind tussen pc en omninas knippert een lampje (Tx) en als tx-rx en rx-tx
zoals zou moeten, dan gebeurt er niets. Vanavond nog eens kijken.

Maar ik leer wel weer een hoop bij.

Sent with AquaMail for Android
http://www.aqua-mail.com