[linux] APK-keuring - Laswerk & Carrosseriekit [Was: Re: Over quooten en domme vragen]

lnx lnx op kpnmail.nl
Zo Jul 15 18:18:59 CEST 2018

On 15/07/18 17:04, paai wrote:
> On 15-07-18 16:39, lnx wrote:

<knip>

> Een eenvoudig experiment kan opheldering verschaffen: stel de
> onderquoters vragen over een onderwerp waar ze geen verstand van hebben :-)

Ben op dit moment bezig met wat laswerk aan de auto [1] die enkele
afkeurpunten heeft voor de APK-keuring [2].

Nu is de vraag of het laswerk visueel zichtbaar dient te zijn voor de
APK-keuring of mogen deze lasnaden met carrosseriekit worden afgewerkt?

Dank voor de genomen moeite!

Fred

[1]
https://handboek.rdw.nl/personenautos/algemene-bouwwijze-van-het-voertuig/chassisraam-mee-of-zelfdragend-carrosserie-frame