[linux] Probleem met Virtualbox. Networking

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Mrt 8 17:27:16 CET 2018

On Thu, Mar 08, 2018 at 04:44:32PM +0100, Daniel C. von Asmuth wrote:
> [...]

Hallo Mailinglist,

En die 'enp4s0' is dat een _WIFI_ interface???

> Onder Linux zou u de volgende commando's gebruiken:
>
> /sbin/ip route show
> /sbin/ip address show

Hier, een Debian system, is het /bin/ip

Mijn inziens wel zo logisch om `ip` in het PATH van niet root te hebben.
Juist voor deze diagnose dingen.

Groeten
Geert Stappers
--