[linux] Probleem met Virtualbox. Networking

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Mrt 8 19:29:11 CET 2018

On Thu, Mar 08, 2018 at 07:07:16PM +0100, Gerard Bekhuis wrote:
> [...]

     :-)

lol

> De virtualbox op mijn stationaire pc en op mijn lenovo-notebook zijn
> volledig identiek ingericht.

Tja. Voor netwerk zaken wil je juist dat er verschil is.
Op zijn minst dat er unieke IP-adressen zijn.

> Waarom funktioneert de verbinding bij mijn stationaire pc en niet
> bij het notebook, ofschoon dit identieke al sinds jaren bestaat en
> heel lang gefunktioneerd heeft en nu in een keer bij het notebook
> het gastsysteem probleem met de internetverbinding heeft?

Je bent zaterdag 17 maart welkom op bijeenkomst van NLLGG.

Vraag daar naar mij.

Groeten
Geert Stappers
--