[linux] Probleem met Virtualbox. Networking

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Vr Mrt 9 13:46:31 CET 2018

Hallo Linuxfriends, hallo Paul,

pingen via de konsole unter debian in het hostsysteem naar www.nllgg.nl
lukt prima, er komt een oneindige rij van allemaal dezelfde gegevens
op het beeldscherm, zodat ik het niet eens kopieren kon.
Groetjes
Gerard.