[linux] Probleem met Virtualbox. Networking

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Vr Mrt 9 14:02:37 CET 2018

On Fri, Mar 09, 2018 at 01:34:34PM +0100, Gerard Bekhuis wrote:

> ik heb van enp4sO  op wlp5sO omveranderd,

Hoe?

Vertel de mailinglist welke handeling je daarbij uitgevoerd hebt.
Neem daar de tijd voor. Maak eventueel screenshots.

> helaas zonder succes.
Daar willen we aan voorbij

> Ik heb de omschakeling kabelgebonden doorgevoerd en toen het
> noteboek opnieuw gestart.
> De kabelverbinding tussentijds eruit genomen.
> Zowel kabelgebonden als ook draadloos heb ik geen internet in het
> gastsysteem win10 64bit.

Maak ook een Linux gastsysteem.
Daarvan is hier de meeste kennis.
En als we eenmaal de VirtualBox  "netzwerkbrucke" over zijn,
dan weer terug naar de Microsoft Windows 10 guest.

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven