[linux] Probleem met Virtualbox. Networking

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Za Mrt 10 14:01:48 CET 2018

On Sat, Mar 10, 2018 at 11:19:37AM +0000, Guus Snijders wrote:

> Top, dank je. Dat maakt het wat duidelijker.
> Medium getrennt: de (virtuele) netwerkkabel zit er niet in.
>
> Ik weet te weinig van virtualbox voor de specifieke instructies,
> maar wellicht anderen op de lijst wel?

Gerard is aan zet. Het is aan hem om te vertellen wat ie ziet.
Vrijdag was een bericht van Paul Slootman waar 'LOWER_UP' werd
genoemd. Het gaat Gerard lukken om in de Linux guest te zoeken
of er iets vergelijkbaars is.

Ik als "lijst" ben wel klaar met Gerard zijn minimale berichten.

@Guus: Dank je wel dat het interresante probleem weer terug op
mailinglist is. Uit de '[Ipconfig /all]' maak ik op dat de guest
nog een Microsoft product is. Geeft op zich niet, maar wel raar
dat je bericht een reply is op de melding dat er Linux guest
klaar staat.

@Gerard: Pak gewoon de draad weer op vanaf hier (en knip dit en hierboven weg)

In de Linux guest, wat is daar de output van `ip address show`?

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven