[linux] unmet dependency, hoe op te lossen

Wo Mrt 28 17:02:43 CEST 2018

Daniel C. von Asmuth schreef op 2018-03-28 15:38:
> Aldus schreef Julien Michielsen op Wed, Mar 28, 2018 at 11:11:44AM
> +0200:

> En wat zou er breken als je dat pakket account-plugin-google te
> verwijderen?

Die plugin heb ik al verwijderd, maar zonder resultaat.
Het probleem komt naar voren wanneer ik probeer de data van het
adressenboek
te imorteren. Heb ik het programma gestart, en probeer ik dan het
adressen-
boek te openen en te importeren (onder File Imort, en daarna "import gmx
file",
waarna mijn ~/-directory wordt geopend, en in ~/tmp/ het bestand
adressbook.gmxa
zichtbaar wordt. Klik ik daarna op "open", dan wordt een nieuw venster
geopend
met de tekst "select the addressbook the important contact(s) shall be
saved in.
En van dan af kom ik niet verder: ook al ga ik bv naar de directory
~/.kde/share/apps/
(elk van deze subdirs lees- en beschrijfbaar door mij), en daarna naar
de door mij
aangemaakte kaddressbook directory, van de twee rechtsonderin staande
velden (Cancel
en OK) is alleen het Cancel-veld actief.  Zodoende krijg ik de
geïmporteerde velden
niet leesbaar in kaddressbook.  Ik vrees me hierbij neer te moeten
leggen, en mijn
adressenlijst met less te moeten doorzoeken.  Tenzij iemand van jullie
weet wat
er mis zou kunnen zijn in mijn opzet.
Julien

--