[linux] unmet dependency, hoe op te lossen

trialero op gmx.com trialero op gmx.com
Wo Mrt 28 18:09:45 CEST 2018

> Zodoende krijg ik de
> geïmporteerde velden
> niet leesbaar in kaddressbook.  Ik vrees me hierbij neer te moeten
> leggen, en mijn
> adressenlijst met less te moeten doorzoeken.  Tenzij iemand van jullie
> weet wat
> er mis zou kunnen zijn in mijn opzet.
> Julien

Heb zo'n naar ding ook eens gehad, blijkt dat er binnen FOSS niet per se uitwisseling van gegevens mogelijk is.

Oplossing die bij mij toen werkte;

* zoek de file waar je de adressen aan wil toevoegen en bekijk die in een textviewer;

* herschik de toe te voegen gegevens op dezelfde manier in een aparte file;

* maak een kopie van de file waar je de gegevens aan toe wil voegen (backup);

* plak de toe te voegen gegevens achter de gegevens in je adresboek -- vergeet evt headers, kop- en staart-tags niet op de juiste manier te gebruiken;

*zorg dat dit bestand op de plaats van het origineel staat, met dezelfde naam etc;

* open je adressenbestand in de gewenste applicatie, dan wel door 'open...' of gewoon de in settings opgegeven default.

Zou moeten werken...

//meine

--
Lähetettynä minun Jollaltani