[linux] unmet dependency, hoe op te lossen (repositories)

Wo Mrt 28 19:16:46 CEST 2018

Geert Stappers schreef op 2018-03-28 17:57:
> On Wed, Mar 28, 2018 at 05:02:43PM +0200, Julien Michielsen wrote:
>     <knip/>

> Vertel dus welke apt repositories zoal in gebruik zijn.

Dit is de lijst uit /etc/apt/sources.list:
deb http://mirror.nl.leaseweb.net/ubuntu/ xenial-security main
restricted
deb http://mirror.nl.leaseweb.net/ubuntu/ xenial-security universe
deb http://mirror.nl.leaseweb.net/ubuntu/ xenial-security multiverse

(van mijn recente installatie, de backup van sources.list was daaraan
identiek)

--
-W-
Julien Michielsen