[linux] unmet dependency, hoe op te lossen ==> kassa!

Do Mrt 29 13:54:08 CEST 2018

Hieronder mijn antwoortd aan Guus, nadat hij me adviseerde mijn
adressenlijst pas te importeren nadat ik eerst een leeg nieuw
adressenboek had aangemaakt, een gouden tip

-------- Oorspronkelijke bericht -------
Guus Snijders schreef op 2018-03-28 18:51:

> Eh, ok. Het eerste probleem, het dependancy conflict, is dus opgelost.
> Wel zo vriendelijk dat er even bij te vermelden hè ;).

> Misschien een vreemde suggestie, maar mogelijk werkt dit:
> Maak eerst een nieuw adresboek aan en kies daarna voor importeren naar
> dat nieuwe bestand.
>
> Ik ken kaddresbook verder niet, maar gezien de melding leek dit wel
> logisch.

En dit bleek inderdaad logisch: eerst een leeg adressenboek aangemaakt,
en daardoor wist het adressenboek waar het de geïmporteerde lijst weg
kon schrijven. En zo ging het prima!
Dank-dank-dank (enz. ;-) )
Julien

--