[linux] debian start niet meer na upgrade

Fred fred.d op xs4all.nl
Wo mei 2 10:41:50 CEST 2018

De versie is 9.4.0.6 en daar staan 2 regels voor waarvan er een met
daarachter (Recovery). Het was net een nieuwe netinstallatie van vorige
week dus ik heb maar weinig history denk ik. De optie met de recovery
levert ook niet veel op.

Fred