[linux] debian start niet meer na upgrade

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Wo mei 2 14:23:11 CEST 2018

Hallo Geert Stappers,Opnieuw vertellen dat het kapot is, levert
eigenlijk alleen irritatie op.

*"Dat mensen je willen helpen blijkt de reactie die je reeds kreeg. Het
betekent echter niet dat anderen het voor jou gaan oplossen. Wat nu
volgt zijn wat aannames. Lees ze en corrigeer waar nodig." Deze wijze
van omgang met mensen die om hulp vragen, vind ik kloten. Toon begrip
voor iemand, die probeert een probleem te beschrijven en in staat en
bereid is om hulp te vragen en aan te nemen en die dan het allerminst
kan gebruiken als er iemand zoals jij om de hoek komt en even een
leermeesterdictaat af te geven. Het is fijn als jij meer kunt als de
vraagsteller. Wertschätzend met elkaar omgaan. Gerard Bekhuis. *