[linux] USB-stick plotseling niet meer toegankelijk

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Vr Okt 19 10:01:33 CEST 2018

Ik merk al dat de nederlandse taal zo langzamerhand afgeschaft wordt en
de taal van de Amerikanen overgenomen wordt.
Dan klopt het toch, dat Nederlands de eerste taal in Europa is, die zal
worden afgeschaft.
Maar interessant dat de gewone linux desktop gebruiker steeds
oninteressanter wordt en nu onderhand een nivo gekozen wordt, waar de
elite zich ontmoet.