[linux] off-topic

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Vr Okt 19 12:45:15 CEST 2018

Ik vermoed dat je de Gemeente München bedoelt.
Daar is door de vorige spd-burgemeester alles op Limux overgezet.
Zijn opvolger, ook een spd burgemeester, die overigens microsoft een
groot centrum in München heeft laten bouwen
en daarvoor in ruil, alles weer terug op windows zet van oorspronkelijk
gepland 85 miljoen euro naar nu 180 miljoen euro.
Dat is in Duitsland helaas mogelijk verkwisting van belastinggeld.
Groetjes Gerard.