[linux] Voorzitter(/Moderator) - Bestuur - Compliment [Was: USB-stick plotseling niet meer toegankelijk]

lnx lnx op kpnmail.nl
Ma Okt 22 08:43:16 CEST 2018

> [...]
> bocht.
>
> Ja, er zijn mensen die zich onhandig uitten en helaas soms onbehulpzaam
> overkomen. De intenties zijn echter vaak wel goed. En gezien we met een
> heleboel verschillende mensen te maken hebben op deze wereld, zul je
> altijd een aantal tegen komen die niet jouw taal spreken.
>
> Ik zou ook graag zien dat we elkaar allemaal goed begrijpen en op een
> respectvolle wijze kunnen aanspreken. Elkaar in waarde laten zou
> fantastisch zijn. Helaas is dat niet altijd even gemakkelijk, door
> meerdere oorzaken. Karakter, opvoeding, cultuur en taal, om maar wat te

Mooie woorden die ook op Gerard Bekhuis van toepassing zijn en misschien
is het niet onverstandig om in de toekomst in een soortgelijke situatie
dit eerst via een PM kenbaar te maken.

Prettige bijkomstigheid hiervan is enerzijds dat er een 'nooduitgang'
wordt aangeboden waarbij iemand de mogelijkheid krijgt hier wel of
geen invulling aan te geven en anderzijds vindt er niet direct een
polarisatie plaats.

Mocht dit, als voorzitter(/moderator), niet het beoogde effect sorteren
wat voor ogen stond dan kan het uiteindelijk alsnog via de mailinglist
publiekelijk gedaan worden.

> Wat de NLLGG betreft, ik vind het een enorme kracht dat er zo veel
> verschillende mensen in zitten, met allerlei niveau's en
> achtergrondkennis. Over het algemeen komt dat ook heel mooi samen,
> vooral tijdens de bijeenkomsten is dat goed te zien.

Een verdienste van de voorzitter en het bestuur zoals deze de laatste
jaren hard aan de weg hebben getimmerd waarvoor, m.u.v. dat Homeserver-
project, een compliment op zijn plaats is.

Fred