[linux] specifieke cookies wijzigen via script

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Okt 22 15:53:34 CEST 2018

On Mon 22 Oct 2018, paai wrote:

> De cookies van Firefox staan in een sqlite database met drie bestanden,
> cookies.sqlite, cookies.sqlite-shm en cookies.sqlite-wal, waarvan de laatste
> twee tijdelijk schijnen te zijn.

shm: shared memory? voor caching / snelheid, denk ik dan.
wal: write-ahead logging? Voor recovery als firefox abnormaal gestopt
wordt.

> Nu wil ik op gezette tijden een aantal cookies uit die database verwijderen
> of veranderen zonder de rest te vernaggelen. Liefst via een cron job.
>
> Weet iemand daar een script voor?

Je hebt ongetwijfeld al iets met de sqlite3 command line tool
geprobeerd?

Paul