[linux] [stamtafel] On-line bankieren met Linux

Zo Jan 27 11:30:45 CET 2019

M.A. Perry schreef op 2019-01-27 08:35:
> Heren,
> Hartelijke dank voor jullie reacties aan mijn vraag.

> Van dit reactie begrijp ik dat men met de E-dentifier van ABN
> kan inloggen zonder de E-dentifier aan de PC aan te sluiten en
> zonder gebruik van de 'special-to-type' software. Klopt dat??

Ik kan alleen spreken voor de identifier van triodos: dat is een
apparaatje van zeg 4X6 cm, en een mm of 3-4 dik, en dat draadloos
contact maakt met mijn notebook. Eerste keer dat je die gebruikt
geef je het nummer van de identifier (iets als 61-1234567-9) en van
dan af is de identifier bekend, en moet je alleen de persoonlijke
code van de identifier intypen om er gebruik van te kunnen maken.
Ben er helemaal tevreden over
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl