[linux] [stamtafel] aanleiding voor persbericht of lezersbrief...

Ma Feb 10 19:04:59 CET 2020

Aldus schreef paai op Mon, Feb 10, 2020 at 03:48:29PM +0100:

> Ik heb het nog eens gelezen en als er iets over vrije of open software in
> staat lees ik er nu voor de derde keer overheen. Waar staat het dan?

Er staat dat gratis software veel nadelen heeft. Er staat niets over
vrije software.

Zoals bekend is vrije software lang niet altijd gratis. Malware is
gratis, maar het kan je duur te staan komen.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		if at first you don't succeed