[linux] Even voorstellen

Eric de Hont eric op hobiho.nl
Di Jul 7 05:13:19 CEST 2020

Op 04-07-2020 om 15:59 schreef André Ockers:
> Geachte NLLGG-lijstleden,
>
> Ik zal me even voorstellen: mijn naam is André Ockers, ik woon in
> Nijmegen en ben in 2009 overgestapt op Linux. Op dit moment gebruik ik
> Trisquel en Replicant.
>
> Mogelijk ben je me al een keer, waarschijnlijk in de buurt van een
> FSFE-kraam, tegengekomen op de NLLGG-bijeenkomsten in Utrecht, maar ik
> ben dus ook lid van de NLLGG.

Beste André,

Ergens eind jaren 90 ben ik overgestapt op Linux omdat ik op mijn
UPC-account een nntp-newsserver wilde draaien met een webinterface voor
discussies over Almeerse en Flevolandse onderwerpen
(http://stad-van-de-vrijheid.nl), wat onder Windows ook wel kon, maar
klauwen met geld zou gaan kosten. Mooie tijden, maar ik heb de
betreffende internet-domeinen kort geleden toch maar eens opgeheven.

De termen Trisquel en Replicant zeggen me niets, dus ik ga
waarschijnlijk dingen van je leren, wat altijd een goede zaak is.

Kortom: welkom.

--

Eric de Hont