[linux] WIFI accesspoint op debian server

Vr mei 15 21:01:18 CEST 2020

Aldus schreef André op Fri, May 15, 2020 at 08:04:15PM +0200:
> Hallo,
>
> Ik ben mijn thuisserver opnieuw aan het inrichten. Bij de nieuwe installatie
> gebruik ik Debian 10 zonder grafische interface.
>
> Ik wil mijn thuisserver ook als Wifi access point gebruiken met voor WIFI
> een afwijkende IP reeds waar de thuisserver met de netwerkkabel op
> aangesloten is en dat vanaf WIFI in behoudens specifieke uitzonderingen
> (poort 80 en 443) niet op het netwerk waar de thuisserver met kabel op
> aangesloten is gekomen kan worden. Ik heb al diverse sites bekeken en op
> [...]

https://www.cyberciti.biz/faq/debian-ubuntu-linux-setting-wireless-access-point/

Misschien helpt het als u erbij vertelt wat u gedaan hebt en wat de resultaten
daarvan waren.

Suc6,

Daniel

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.