[linux] Inhoud Thunderbird naar andere distro

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Do mei 21 21:06:46 CEST 2020

Beste Sukkel,

Ik weet dat je al eens eerder berichten met vergelijkbare inhoud hebt
verstuurd.
Mijn oprechte excuses dat ik (wederom?) de lijst niet goed gebruikt heb.
Ik moet er nog altijd aan wennen dat als ik op 'reply' klik de mail niet
naar de lijst gaat, maar naar de afzender.
Een iets vriendelijker mailtje had ik overigens wel op prijs gesteld.
Ik kreeg even de neiging om jouw status als sukkel nog wat aan te zetten
vanwege het taalgebruik in je mail -er zitten nogal wat fouten in- maar het
lijkt me wijzer die neiging te onderdrukken. Ik snap wat je bedoelt, en dat
is het belangrijkste, toch?

En zullen we dan nu weer 'gewoon' linux-dingen op deze lijst behandelen?

Groet,
Harry Harmsen
Assen