[linux] zieke SD-kaart, ... einde oefening

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Vr mei 29 08:32:46 CEST 2020

Daniel C. von Asmuth schreef op 28-05-2020 20:52:
..[] knip

> De kaart wordt blijkbaar herkend, maar de Linux kernel beschouwt ze
> als corrupt en verwijdert ze dan weer. Klinkt als een onsimpel
> probleem.
> (je zou natuurlijk kunnen testen of Windows ermee overweg kan).

Was een "overtollige" kaart: gebeurt nogal eens dat je een extra
kaart koopt, om wat voor reden dat ook moge zijn, en dat die niet
direct "veilig" in bv een camera wordt gemonteerd maar in huis
blijft rondslingeren (in mijn geval op de boekenplank).  Dat zal
wel een weinig veilige positie zijn die gevaarlijk is voor de
kaart, zodat je foutmeldingen als de mijne kunt verwachten, en de
kaart tot afval degradeert.
Dabk voor de reacties

--
Julien Michielsen