[linux] XS4ALL webmail, kun je zelf submappen aanmaken, en hoe?

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Za mei 30 12:58:42 CEST 2020

Mijn post komt binnen via xs4all webmail.  Je kunt daarmee met redelijk
gemak je nieuw binnen gekomen post lezen, en wat weg kan deleten.
Er is ook de mogelijkheid post te bewaren. Zo is er een map Archives, en
daaronder heb ik de submap 2020. Die heb ik gekregen door 2019 om te
noemen naar 2020.  Hoe ik aan 2019 kwam weet ik niet, denk dat die
default werd verstrekt.
Nu mijn vraag: je hebt bij xs4all een directorystructuur (PostvakIn, en
daaronder Concepten, Verzonden, Spam, Prullenbak, weer Concept,
Archives, enz.
Kun je binnen die hoofd-directorystructuur eigen submappen aanmaken, en
hoe doe je dat dan?

Hoop dat iemand dit weet. Bij voorbaat dank!

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl