[linux] Informatie over de DDoS-aanval

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Apr 1 20:25:28 CEST 2021

----- Forwarded message from Vergane Glorie -----

Date: Thu, 1 Apr 2021 10:02:49 +0200 (CEST)
From: Vergane Glorie
To: Geert Stappers  <stappers op stappers.nl>
Subject: Informatie over de DDoS-aanval

DDoS-aanval bij Vergane Glorie

Beste klant,

Kortgeleden zijn we getroffen door twee DDoS-aanvallen. We hebben
een deel van onze klanten via onze nieuwsbrief geïnformeerd over dit
voorval. Omdat jij bent uitgeschreven voor de nieuwsbrief (de optie
'aanbiedingen en nieuwe diensten' in het controlepaneel) heb je deze
update niet ontvangen. Graag leggen we ook jou via een blogartikel en
bijbehorende post mortem uit waarom onze diensten enige tijd slecht
bereikbaar waren.

Lees meer <https://_._.nl/_/links/_/hash/nogeenhash>

Mocht je nog vragen hebben, kun je contact met ons opnemen via de
klantenbalie. <https://www.verganeglorie.nl/kontakt/>

Met vriendelijke groet,

Vergane Glorie

----- End forwarded message -----

Helaas.
Voor mij was het ook geen 1 april grap
die ik graag op zijn waarde had beoordeelt.

Wat er wel staat:
 * Optie 'aanbiedingen en nieuwe diensten' uitzetten
   wordt door VG bewust genegeerd
 * Ik ben nog steeds niet weg bij vergane glorie
 * Daar afbouwen moet ik sneller gaan doen

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse