[linux] Regarding: IPv6 dhcp PD 'komt niet aan' ...

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Vr Aug 20 13:38:38 CEST 2021

On 20-08-2021 13:28, Geert Stappers wrote:
> Ik miste een reactie op
>
>    } }  Waar begin ik te kijken

Waar?
Dat was mijn vraag.

>    } tcpdump langer laten lopen en zonder filter

Zoals uitgelegd wordt zo'n tcpdump vrij rommelig en is mij niet helder
wat e.e.a. toevoegt. (ntp handshakes, torrents, etc ijlen zelfs nog na
na afsluiten)
Mij is niet bekend wat er nog meer tussen dhcp server en client zou
moeten gebeuren dan wat er in de tcpdump tot nu toe te zien is.

> Wat er voor nodig is dat we elkaar ruimte en tijd geven
> en vooral met elkaar in discussie blijven.

Zo dan...

Udo