[linux] Linux start niet meer

M.A. Perry maperry op zeelandnet.nl
Za Jan 30 10:14:27 CET 2021

Een kenmerk van Linux is dat je voor
"je eigen mannetje" moet staan. Dat
betekend dat je ook bereid zijn om op
eigen hout Linux te studeren. Voor
somigen valt dat niet mee omdat een
veel van de litertuur en "postings" op
internet Amerikaanstalig zijn.

Wel heb ik volgende (Engeltalige) bronnen
o.a. vaak hulpzaam gevonden:
1) Boek: Roderick W. Smith "LPIC-1 Study Guide"
     uitgever: Sybex/John Wiley
2) Boek: C. Bresnahan & R. Bluhm "LPIC-2 Study Guide"
     uitgever Sybex/John Wiley

en op internet (o.a.)

3) <https://wiki.archlinux.org>
4) <www.digitalocean.com/community/tutorials>

Maar er zijn veel, veel, meer goede sites. Als je een
probleem met Linux ondervindt, gebruik je favoriete
"zoekmachine" met als sleutelwoord een korte
beschrijving van het probleem. Je wordt vaak verasst
met wat dat opleveren kan.

I hope this helps.
Mike Perry