[linux] Linux start niet meer

M.A. Perry maperry op zeelandnet.nl
Za Jan 30 11:33:31 CET 2021

Beste mensen,
Natuurlijk bestaat er Nederlandstalige literatuur over
Linux. Zoals u het zegt, 'tis slechts een kwestie van
getale. Maar drie opmerkingen van mijne kant:
1)  De website springest.nl bied cursussen aan,
      die een niet-professioneel vrij prijzig zal vinden.
2.  Ik heb de website van comcol.nl geproefd en
      wel een boek voor 40 Euro gevonden;
     "Aan de Slag Met Linux Voor LPIC-1",
      Boom Uitgevers Amsterdam.
      Voor LPIC-2 kon ik op dat website geen Nederlands-
      talige boek vinden.
3.  Mijn inziens, vind ik uw (Engelstalige) ondertekening
      leuk.
M.vr.g.
Mike Perry
P.S. Met excuses voor de taalfouten van een autodidact
       anderstalige.
--

Op 30/01/2021 om 10:33 schreef Daniel C. von Asmuth:
> Aldus schreef M.A. Perry op Sat, Jan 30, 2021 at 10:14:27AM +0100:
> Het Nederlandse taalgebied is kleiner, maar er bestaan ook
hier goede Linux boeken en cursussen.