[linux] Linux start niet meer

Kunne Dam kunne.dam op gmail.com
Za Jan 30 16:58:56 CET 2021

Beste mensen,

Hartelijk dank voor alle reacties. Om even hier op te reageren:
¨ Een kenmerk van Linux is dat je voor
> "je eigen mannetje" moet staan. Dat
> betekend dat je ook bereid zijn om op
> eigen hout Linux te studeren."
Dit is nu juist hetgene waarop wij ons verkeken hebben. Wij hebben voor
Linux gekozen omdat het minder gevoelig voor virussen en andere akeligheden
zou zijn en we het op zich een heel sympathiek opgezet programma vinden.
Máár......wij hebben ons verkeken op dat "de bereidheid om op eigen houtje
Linux te studeren". Wij lopen dus tegen dingen aan in het gebruik, die voor
de mensen die het interessant en leuk vinden om er op te gaan studeren, een
uitnodiging zijn om naar een oplossing te zoeken. Maar daar wringt 'm de
schoen, wij hebben daar geen aardigheid aan, ook al redden we ons prima in
de engelse taal.
Toch ben ik blij met de gedane suggesties wbt Linuxinstructies. Wie weet
kan ik er toch mee uit de voeten.

Met vriendelijke groet,

Kunne