[linux] Een heel lastige vraag...

jjge jjge op xs4all.nl
Za Jul 17 12:46:44 CEST 2021

Mijn vrouw heeft een heel stuk tekst getypt, in haar mailer, en toen
"was alles ineens verdwenen". Ze heeft ongetwijfeld nog het een en ander
geprobeerd, maar dat heeft ook niet geholpen. En nou moet ik de tekst
terugbrengen... Heeft iemand hier nog een suggestie?

Het kan zijn dat ze het stuk tekst per ongeluk geselecteerd heeft, en
toen verder getypt heeft. Dan is inderdaad alles ineens verdwenen...
maar dan? Dit moet toch vaker voorgekomen zijn?

Ze werkt op een notebook, de batterij is redelijk nieuw, en was
bovendien volledig opgeladen. Uit haar beschrijving blijkt ook niets van
uitval. Ze werkt met webmail van xs4all, onder Mint.

--
j gerritse

Mühlenstrasse 11
47546 Kalkar-Wissel