[linux] Een heel lastige vraag...

Zo Jul 18 14:29:23 CEST 2021

Aldus schreef jjge op Sat, Jul 17, 2021 at 06:57:05PM +0200:

> Helaas... mijn vrouw gebruikt webmail van xs4all, en een "undo" functie heb
> ik daar nog niet kunnen intdekken. En de paste functie had ik al
> geprobeerd...

Beide functies moet u in de web browser zoeken, niet in de website.

Als uw vrouw webmail gebruikt, dan gebruikt ze geen Microsoft Outlook en dan
schrijft ze haar berichten waarschijnlijk niet met Microsoft Word of LibreOffice.
[voor Fré van Limpt]
En verder: je kunt een bestand wel willen herstellen, maar dat kan enkel als
de informatie die je zoekt ooit naar een bestand geschreven is.

Voor de rest hangt het van de web server af: zo heb ik bij de site van de
bibliotheek gemerkt dat als je probeert een recensie van een boek te schrijven
in de 'tekstbox' van hun site en je klikt niet af-en-toe op [Save] de pagina
na ca. 10 minuten opnieuw wordt geladen en je je onvoltooide schrijfsel kwijt
bent. Quora.com doet het handiger: als je begint iets te typen wordt het
regelmatig automatisch bewaard. Als je PC er definitief mee stopt, kun je een
nieuwe kopen en dagen later je bericht afmaken. Dit zou een tip kunnen zijn
voor web ontwikkelaars.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.