[linux] Firefox home button, om bij startpagina te komen, via More tools

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Wo Nov 17 22:52:41 CET 2021

On Tue, Nov 16, 2021 at 10:46:35PM +0100, Derry wrote:

> Rechtsklikken op de "Toolbar" (de balk waarop de icoontjes staan) en de
> optie "Customize Toolbar" kiezen. Daarna het huisje naar je Toolbar slepen.

Kort:  Ja, uit eindelijk wel

Lang:

Eerste reactie was: "Daar ben ik al geweest!"

Minder primair reageren deed me beseffen dat Daniel gemeldt
had "voor mij werkt het gewoon", dus het probleem echt bij mij ligt.

Wat ik deed:
* Rechtsboven op het hamburger menu ( icon met drie lagen, "Application menu")
* NIET naar "Settings" gaan
* Kies "More tools"
* Kies "Customize Toolbar"
* Sleep het huisje naar toolbar
* Klik op "Done" voor het stoppen "Customize Toolbar"

Groeten
Geert Stappers

P.S.
In de bijlage een plaatje van halverwege de reparatie.
--
Silence is hard to parse