[linux] bonding mobile connections

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Vr Nov 19 17:16:48 CET 2021

Hoi Paul,

het probleem van 'bonding' is dat het aan 2 kanten moet gebeuren. Jij moet dus aan jouw kant meerdere verbindingen koppelen, maar aan de andere kant moet de provider dat dus ook doen. Je kunt met meerdere verbindingen wel een selectieve verdeling over de verbindingen maken waarmee je meerdere verbindingen kunt verdelen over meerdere gebruikers en er per gebruiker dus een hogere bandbreedte is. 10 gebruikers verdelen over 2 x 20/2Mbps levert per gebruiker een hogere snelheid op. De snelheid voor 1 gebruiker zal echter nooit hoger worden dan die van een individuele verbinding.

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot
[ https://www.kovoks.nl/ ]

[ https://www.kovoks.nl/e-mail ]
[ https://www.kovoks.nl/ | www.kovoks.nl ] | [ https://www.zimbra-nederland.nl/ | www.zimbra-nederland.nl ] | Volg [ http://twitter.com/kovoks | @kovoks ] op Twitter
E [ mailto:micha op kovoks.nl" | micha op kovoks.nl ]
T [ tel:+31 (0)345 - 53 29 27 | +31 (0)345 - 53 29 27 ] / 0345 - 53 29 27
A [ https://goo.gl/maps/MrqmTv442tH2 | Belle van Zuylenlaan 1-5 ] | [ https://goo.gl/maps/MrqmTv442tH2 | 4105 JX Culemborg ]

KvK 11033334