[linux] al is dit geen linux: iemand al eens een leeslijst opgezet?

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Vr Okt 1 20:08:06 CEST 2021

Wat is precies de bedoeling?
Moet het via een eigen website lopen? Dan kun je werken met een forum.
Je kunt het ook via een maillijst doen, dat kan bij Google (
groups.google.com/),
maar ik adviseer groups.io (https://groups.io/)

Groet,
Harry Harmsen