[linux] cd lade

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Di Sep 28 11:41:57 CEST 2021

Beste mensen,

Onlangs vroeg ik hulp bij het probleem dat de cd lade bij het opstarten van
Linux Mint 20.2 vanzelf opent en weer sluit, en ook bij het uit de
pauzestand halen van de computer opent (en dan niet weer vanzelf sluit).
Van meerderen van jullie kreeg ik reacties, die mij uiteindelijk hielpen te
vermoeden dat het probleem in de update van de kernel zat, want bij
opstarten in een eerdere kernel had ik de problemen niet, zo ontdekte ik
toen ik dat ging proberen.
Intussen is er weer een update van de kernel geweest, en nu doet het
probleem zich niet meer voor. Op het forum van Linux Mint wordt dit ook
bevestigd, zag ik vanmorgen.
Leek me goed om dit even terug te melden.

Groet,
Harry Harmsen
Assen