[linux] Directory .vscode in een git repository

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Zo Jan 2 20:20:55 CET 2022

Aldus schreef Geert Stappers op Sun, Jan 02, 2022 at 08:03:20PM +0100:
> Hallo beste mensen,
>
> Dat 2022 een goedlopend jaar mag worden.
>

> In een git repository kom ik een directory met naam .vscode tegen.
>
> Zou dat een ongelukje zijn
> of is zo een directory ook belangrijk voor andere projectleden?
> Of ook alleen maar voor een teamlid dat toevallig deze editor gebruikt?
>
> Eigenlijk:
> Kan ik het maken om aan projectleider te vragen om
> de directory uit git te verwijderen?
>

> Dat allemaal zonder een oorlog over de betere editor te starten.
>
> Groeten
> Geert Stappers

Laat ons raden: Visual Studio Code van Microsoft. Draait ook op Linux.

Met vriendelijke groet,.

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.