[linux] firefox 91.4, adresbalk en zoekvakje

Joost van Baal-Ilić joostvb-nllgg op mdcc.cx
Di Jan 4 20:03:49 CET 2022

Hoi Derry e.a.,

Bedankt voor je hulp!

On Tue, Jan 04, 2022 at 05:49:16PM +0000, Derry wrote:

> Je kan de zoek-suggesties uitschakelen onder Instellingen|Zoeken.
<snip>

Onder:

 Application Menu -> Settings -> Search ->

Heb ik:

 Use the address bar for search and navigation -> stond en staat uit.
 Add search bar in toolbar -> stond en staat aan.

O wacht onder "Search Suggestions" is er ook nog "Change settings for other
address bar suggestions” en dan "Change preferences for search engine
suggestions".  Maar helaas, ook daar vind ik niet het knopje dat ik zoek...

Andere ideeën nog?  Ik begin te vermoeden dat ik last heb van een (mogelijk al
gerapporteerde) bug...

Groeten,

Joost