[linux] Mutt_configuratie

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Jan 14 10:00:49 CET 2022

On Thu 13 Jan 2022, Fré van Limpt wrote:

> set record = "+Verzonden"
> # unset record = "Verzonden"  # Freedom auto-stores  # zie:
> https://www.mutt.org/doc/manual/
> set postponed = "+Klad"
> set trash = "+Prullenmand"

Ik vraag mij af of dit zinvol is.

> Mutt zie ik de mappen * Drafts * INBOX/ * Sent * spam * Spam * Templates
> * Trash, met dezelfde inhoud als de ThB-mappen.

Dat zijn de "echte" namen van die mappen.
Hierboven probeer je ze te benaderen via de vertaalde namen zoals
thunderbird die in het nederlands voorstelt. Alleen weet mutt en ook de
imap server niks van die vertaling af omdat die alleen binnen
thunderbird plaatsvindt. Je zal dus die echte namen moeten gebruiken.

Verzonden is dus Sent
Klad is meestal Concepts maar hier misschien Templates?
Prullenmand is Trash

Paul