[linux] Mutt_configuratie

Fré van Limpt fre op freedom.nl
Vr Jan 14 16:03:54 CET 2022

Op 14-01-2022 om 10:00 schreef Paul Slootman:

> Ik vraag mij af of dit zinvol is.

--- Ik heb die regels overgenomen uit een van de .muttrc's die op
internet staan.

Ik heb ze verwijderd.

> Dat zijn de "echte" namen van die mappen.
> Hierboven probeer je ze te benaderen via de vertaalde namen zoals
> thunderbird die in het nederlands voorstelt. Alleen weet mutt en ook de
> imap server niks van die vertaling af omdat die alleen binnen
> thunderbird plaatsvindt. Je zal dus die echte namen moeten gebruiken.
>
> Verzonden is dus Sent
> Klad is meestal Concepts maar hier misschien Templates?
> Prullenmand is Trash

--- Ik heb 'Drafts' veranderd in 'Concepts' en dat accepteert de
terminal wel.

--- 'Templates' is volgens mij een aparte categorie (bijv. een format
van een document met speciale opmaak

dat je opslaat), maar 'set templates = "+Templates" ' wordt niet
geaccepteerd.

--- 'set spam = "+Spam" ' wordt ook niet geaccepteerd.

Dank voor je reactie,

Fré