[linux] Apache werkt niet naar veronderstelt behoren.

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Wo Jan 19 22:14:24 CET 2022

On Wed, Jan 19, 2022 at 10:07:02PM +0100, Reactie onder eerdere tekst wrote:

> ... na een `sudo systemctl restart apache2` ....

werkt het  wel of niet?

Ik bedoel: Vertel gerust meer over de bijzondere situatie
en wat er zoal gedaan wordt om het beter te krijgen.
(Inclusief dat er herstarts zijn geweest)

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse