[linux] Mutt_configuratie

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Do Jan 20 15:27:46 CET 2022

Aldus schreef Fré van Limpt op Thu, Jan 20, 2022 at 03:10:00PM +0100:

> --- Ik heb*'*set folder = ~/Mail' in .muttrc gezet; Mutt opent nu met
> het overzicht van mijn Persoonlijke map (!) in Ubuntu.

Klopt het dat Mutt nu een lege mailbox toont die overeenkomt met de
file /home/Mail/INBOX op uw lokale Linux systeem?

Klopt het ook dat uw email nog steeds op de IMAP server van Freedom.NL staat?

Wilt u die mail nu van de server naar uw PC downloaden met Fetchmail?

Of ze gewoon op de server laten staan en ze met Mutt lezen? Zodat u
helemaal geen lokale mailbox gebruikt?

Raakt Mutt in de war omdat er 2 keer set folder = .... in .muttrc staat?

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.