[linux] Beetje OT: Op zoek naar servers en netwerkapparatuur te leen voor enkele dagen

jordydeweer op gmail.com jordydeweer op gmail.com
Za Jan 29 18:08:40 CET 2022

Beste

Binnenkort (van 7 tot 18 februari) heb ik een stagiair. Om hem een leerrijke
stage te kunnen bieden wil ik hem graag met de hardware van servers en
netwerken kennis laten maken. Nu doet hij alles alleen maar gevirtualiseerd.

Is hier iemand die me kan helpen om servers, switches, een router te leen of
voor een prijsje te huur wil en/of kan aanbieden?

Het mogen echt oude dingen zijn, zolang ze nog werken ben ik super blij. En
natuurlijk betaal ik alle kosten rond transport en logistiek en dergelijke
óók, én je krijgt ze na 2 à 3 weken helemaal in dezelfde staat terug.

Ik hoor heel graag of iemand me hier kan verder helpen.

Met vriendelijke groeten | Your sincerely | Salutations
Jordy Deweer

 <mailto:info op dewsystems.be> info op dewsystems.be

+32 50 96 03 32