[linux] Certificering en vouchers

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Do Jun 16 10:14:34 CEST 2022

Op wo 15 jun. 2022 14:46 schreef Derry via Linux <linux op lists.nllgg.nl>:

> [...]
> Je kan zoeken naar een examencentrum bij je in je buurt en je examen
> daar boeken. Een andere optie is jezelf registreren bij Pearson Vue en
> het daar met creditcard betalen.

Dank je, voor de volledigheid zal ik mijn bevindingen hier ook even
neerzetten, misschien heeft een volgende 'student' er ook iets aan.

Een los examen (pearson-vue) boeken is in Nederland relatief lastig. De
meeste aanbieders hier bieden deze mogelijkheid alleen in combinatie met
een training.
(Ik ga liever voor zelfstudie).

Dus kun je inderdaad het beste een examen via de pearson-vue website boeken
en daar met creditcard betalen. Ik heb geen mogelijkheid voor iDeal kunnen
vinden.

Qua planning kan het gunstig zijn om ook over de grens te kijken. Met name
Duitse examen centra gaan ook tijdens de zomervakantie gewoon door.

Alles bij elkaar wel wat off-topic voor deze lijst, maar misschien heeft
iemand er nog iets aan.

Mvg, Guus Snijders