[linux] Google verandert het inloggen. Heeft dit gevolgen?

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Za Mrt 5 16:27:53 CET 2022

On Fri 04 Mar 2022, Nico Rikken via Linux wrote:

> Ik ben jaren geleden al weggegaan bij Gmail en laat Google de email doorsturen naar mijn nieuwe provider voor de contacten die nog mijn oude emailadres gebruiken.
> Misschien is dit voor anderen een mooie aanleiding om een andere provider te overwegen die ook nog eens de privacy van zender en ontvanger ten goede komt.

Als je dus alsnog de google email adres gebruikt, dan komt de email toch
gewoon door google heen. Ik zie niet hoe dat de privacy zou verbeteren.
Gebruik dan een eigen mail server met een eigen domeinnaam.

Paul