[linux] rip een non-UDF dvd

paai j.j.paijmans op gmail.com
Vr Mrt 18 15:04:42 CET 2022

On 18-03-2022 12:29, paai wrote:

> Dank je wel.
>
> Paai

het lukt me maar niet ondertiteling te krijgen.
Ik ga uit van 'embedded subtitles' en 'burn into video'. Als subtitle
neem ik 'english (widescreen) VOBSUB'.
Als de conversie een uurtje onderweg is (pass 2/2) kijk ik met mplayer
in de .mkv, maar zie geen subtitles (en de aspect ratio is niet 100%,
maar dat is van later zorg).
Het zal toch niet zo zijn dat voor de subtitles nog een derde pass nodig is?