[linux] mounten van een kakelverse 2T schijf

jjge op xs4all.nl jjge op xs4all.nl
Vr Mrt 25 14:45:11 CET 2022

> Dan wel niet met de USB poorten van die computer ...

> Mij lijkt het verstandiger om geen aannames te doen.

> Suggestie van mij:
>
>   Snel terug naar de winkel.
>   Maak de aankoop van die computer met Microsoft heffing ongedaan.
>   Koop een "powered USB hub".
>

> Groeten
> Geert Stappers
> --
> Silence is hard to parse

Ik had nog ergens een powered USB hub liggen, en wat blijkt?
Als ik die aanzet, loopt alles zoals het hoort!
Oeps...
De suggestie om de computer met Windowsheffing terug te brengen is leuk, maar het is ook wel belangrijk om een second opinion te hebben. Ik heb hem gekocht toen ik weer met het eeuwige gezeur geconfronteerd werd: probeer eens een andere browser, of een ander OS... dat komt natuurlijk nog steeds voor. Alleen is het nu niet het OS, en niet de browser, maar de USB-poort of de kabel...

joop gerritse
Mühlenstraße 11
Kalkar-Wissel
jjge op xs4all.nl