[linux] mounten van een kakelverse 2T schijf, USB poorten

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Za Mrt 26 18:15:18 CET 2022

On Fri, Mar 25, 2022 at 03:49:36PM +0100, jjge--- wrote:

> Nee, de USB connector is gewoon zwart.

Van welke computer is dat? De computer die "powered USB hub" nodig
heeft?

Welke kleur heeft de USB connector van de computer waar de disk werkt
zonder "powered USB hub"?

> En de kabel waarop hij aansluit heeft geen kleur, zit rechtstreeks op
> de poort, die ook geen kleur heeft.

Dat zal de kabel naar de disk zijn.

Groeten
Geert Stappers