[linux] ISPs en rDNS

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Do mei 5 15:44:52 CEST 2022

Aldus schreef Geert Stappers via Linux op Thu, May 05, 2022 at 03:25:24PM +0200:

> Ik denk ook gelezen te hebben dat IPv4 rDNS reeds mogelijk is,
> dat het "self service" is m.b.v. een "KPN-ID".
> Laat dat KPN-ID **pas** over twee dagen aan te vragen / te activeren zijn.
>
> Kortom: Ik moet nog vandichtbij gaan zien wat er is. (wordt vervolgt)

Het mail server probleem was voornamelijk een DNS en reverse DNS (IPv4
en IPv6) probleem. Freedom Internet ondersteunt die dingen wel.

> Geert Stappers
> Die het nodig vindt om Reverse DNS als zelfstandige thread in het
> archief te hebben. (Vandaar dat mail thread is gebroken.)

Met vrijblijvende groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.