[linux] ongewenste macro-loop (niet echt linux ...)

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Wo Dec 20 10:44:55 CET 2023

Hallo allemaal
Ik wil een macro schrijven in libreoffice, maar dat lukt niet door een "ongewenste loop¨.
In mijn spreadsheet ga ik naar Tools, Macros, en vervolgens "organise macros" dan
"basic". Dan toets ik "kp" voor de macronaam, en na dat ik dat heb gedaan kom ik in
Libreoffice 7.3 Document recovery.
En, daar geef ik aan dat ik mijn spreadsheet wil herstellen (al wil ik dat niet, want er is
geen probleem mee) dan kom ik weer terug in het spreadsheet dat ik al had geopend, en
dan moet ik weer Tools, Macros, en vervolgens "organise macros" intypen, en ook dan
kom ik weer in Document Recovery.
Herkennen jullie dit, en wat moet ik doen om hier uit te komen?
Bij voorbaat dank,
Julien