[linux] Red Hat dertig

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Ma Mrt 13 23:31:29 CET 2023

Aldus schreef Geert Stappers via Linux op Mon, Mar 13, 2023 at 10:07:58PM +0100:

> Mijn oorsponkelijke bericht was vooral bedoel als voorzet.
>
> Ik hoopte en hoop nog steeds op een
>
>    Ja, die verjaardag is reden om bijelkaar te komen.
>    Lokatie .....,  Datum 2023-03-..   tijd ..........
>
> Groeten
> Geert Stappers
> --
> Silence is hard to parse

Vind ik leuk:-)

Lokatie: 	De Rode Hoed in Amsterdam
Datum:   	zaterdag 1 april 2023
Tijd: 	 	namiddag
Organisatie:	NLLGG feestcommissie

Er is binnenkort een ALV, dus een mooie gelegenheid om een voorstel
in te dienen. Eventueel kan dit jaar de nieuwjaarsborrel of de
zomerborrel komen te vervallen. Hoe zit het met onze acte de présence
op T-DOSE? Software Freedom Day event? Zomerevent? Skivakantie in Tux
(Oostenrijk)?

Zeker uitnodigen: Bob Young en Marc Ewing (de oprichters).
Verder de Nederlandse Fedora Community en directeur van Red Hat Nederland.
Niet vergeten: Linus Torvalds (NLLGG Erelid en aandeelhouder van Red Hat).

Ook leuk: De Red Hat Society
  https://m.facebook.com/people/Red-Hat-Society-in-Nederland/100069276263421/

Nou vond ik trouwens toch wat evenementen van Red Hat Nederland:
https://www.meetup.com/nl-NL/redhat-netherlands/

Hebben we er zin in?

Daniel von Asmuth